Skip to main content
Webshop Schrijverspunt
Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij

We helpen je graag verder met je boek(-en)

Van manuscript tot boekwinkel is het mogelijk om Schrijverspunt Clusteruitgeverij om hulp te vragen. Voor de meeste zaken hebben we zelf de deskundigheid en ervaring in huis en anders weten we de juiste mensen te vinden. Dit is de webshop met alle mogelijkheden.

Alle prijzen zijn incl. BTW.

Bij het plaatsen van een bestelling verschijnt de winkelwagen onderaan het artikel

Een epub voor een e-book

epub_1712480070
€ 45,00 (€ 37,19 excl. BTW) + In winkelwagen
epubauteur
€ 52,50 (€ 43,39 excl. BTW) + In winkelwagen

Je wilt je boek of manuscript uitgeven als e-book, maar is het maken van een ePub net iets te ingewikkeld voor je? Schrijverspunt kan je helpen!

Wat is ePub?

ePub is tegenwoordig het standaard bestandsformaat voor e-books, omdat het op vrijwel alle readers, tablets en smartphones te lezen is. Als je jouw e-book via CB wilt distribueren en aanbieden aan afnemers als Libris, Bol.com etc., is het aanleveren van het e-book in ePub-formaat zelfs verplicht.

  • Je bent auteur van Schrijverspunt Uitgeverij: je e-book wordt door ons gemaakt en via CB gedistribueerd
  • Je bent imprint van Schrijverspunt Clusteruitgeverij: Je ontvangt van ons het ePub-bestand. Het is jouw keuze om daarna het e-book aan te melden voor distributie via CB.

Kijk op Wat is een e-book? voor meer achtergrondinformatie over dit product

 Op alle bestellingen zijn de Algemene Voorwaarden van Schrijverspunt van toepassing.

Inhoud van je winkelwagen...