Skip to main content
Webshop Schrijverspunt
Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij

We helpen je graag verder met je boek(-en)

Van manuscript tot boekwinkel is het mogelijk om Schrijverspunt Clusteruitgeverij om hulp te vragen. Voor de meeste zaken hebben we zelf de deskundigheid en ervaring in huis en anders weten we de juiste mensen te vinden. Dit is de webshop met alle mogelijkheden.

Alle prijzen zijn incl. BTW.

Bij het plaatsen van een bestelling verschijnt de winkelwagen onderaan het artikel

Ondersteuning bij promotie van je boek

paperloedpromotie

'LoEdIDD' is een partner van Schrijverspunt
Je geeft je boek uit in eigen beheer en kunt wel wat ondersteuning gebruiken bij het ontwerp en/of de promotie van je boek?

LoEdIDD is partner van Schrijverspunt en geeft meerdere mogelijkheden om tegen een zeer aantrekkelijke prijs jouw boekpromotie te ondersteunen.

We kunnen, samen met jou, een persbericht schrijven of een promotiefilmpje voor je maken en passende boekenleggers, flyers, etc leveren. Zelf een idee, maar je weet niet hoe te produceren? We helpen je graag.

Je boek promoten

Zodra je boek af is wil je natuurlijk dat anderen er net zo enthousiast over worden als jijzelf. Dit kan je bewerkstelligen door je boek te gaan promoten. Hoe je dat doet, bepaal je zelf! 

Boekenleggers, Flyers of een promotiefilmpje

In ons assortiment kan je standaard boekpromotie pakketten bestellen. Daarin zitten verschillende producten. Deze kan je eenvoudig en fijn naar wens aanpassen tijdens het bestelproces.

Natuurlijk is het ook mogelijk om losse items te laten ontwerpen.

om naar de website van LoEdIDD te gaan

Inhoud van je winkelwagen...