Skip to main content

Standaard voor alle deelnemers:

Standaard en gratis.

Voor deelnemers (uitgevers en/of auteurs) van Schrijverspunt Clusteruitgeverij en voor auteurs waarvan Uitgever Schrijverspunt een boek uitgeeft doen we een aantal zaken standaard en gratis. Hieronder een beknopt overzicht. Daarnaast kun je, na eerst in te loggen, gebruik maken van de vele andere mogelijkheden die we je kunnen aanbieden.
 
check We melden de titel aan bij CB waardoor je boek voor verkoop beschikbaar komt bij meer dan 2000 boekwinkels in België en Nederland.
check30 We zorgen dat de coverafbeelding en beschrijving van je titel beschikbaar zijn voor (online-) boekenwinkels.
check30 We zorgen dat je boek te zien en te bewonderen is in de Boekenetalage van Schrijverspunt!
check30 We informeren de bij CB aangesloten boekwinkels over je (e-)boek!
check30 We zorgen dat je e-boek ook te koop is bij Ibookstore, Kobo, Bibliotheek.nl, Google Play, Amazon.com etc.
check30 Je krijgt een eigen uniek profiel op de website van Schrijverspunt. Maak er gebruik van!
check30 We zorgen dat de cover van je (e-)boek op diverse pagina's van o.a. Schrijverspunt te zien is.
check30 Na inloggen heb je toegang tot de nodige tips voor het uitgeven en promoten van je boek.
check30 We promoten je (e-)boek via onze netwerken, met duizenden volgers, op Facebook, Twitter en Linkedin.
check30 Na inloggen kun je gebruik maken van praktische handleidingen en informatie.
check30 Je ontvangt, periodiek, een creditnota met informatie over de verkoopresultaten van je titel(s).
check30 Het team van Schrijverspunt Clusteruitgeverij is beschikbaar voor persoonlijke raad en daad.
check30 Desgewenst sturen we je boek naar De Koninklijke Bibliotheek voor opname in het Depot van Nederlandse Publicaties.
check30 In je persoonlijke menu kun je de actuele voorraad en verkoopresultaten van je boek(-en) bekijken.
check30 Je kunt gebruik maken, na inloggen, van de optionele mogelijkheden van Schrijverspunt Clusteruitgeverij.
check30 Je krijgt korting in onze webshop.
check30 Desgewenst sturen we je boek naar het Biblion of melden we je boek aan voor een literatuurprijs.
check30 Deelnemers kunnen gratis gebruik maken van de promotiemogelijkheden op Schrijverspunt.
check30 Desgewenst bieden we je e-boek ook te huur aan bij de boekhandel (Iets anders dus dan de bibliotheek).
check30 Deelnemers zijn tevens lid van Schrijverspunt en kunnen gebruik maken van alle (extra) mogelijkheden!
  • Hits: 7251