Skip to main content

Onze actuele collectie

Schrijverspunt Uitgeverij

Onze boeken zijn te koop via alle (online) boekhandels in Nederland en België

Dit overzicht is exclusief de honderden titels die imprints in samenwerking met Schrijverspunt Clusteruitgeverij uitgeven

George Knottnerus: Zwerfkat Ossie

Hoe voelt het om geen thuis te hebben? Om zonder herinnering aan ouders, broertjes en zusjes eenzaam in een vergeten hoekje van een kille garage te liggen?

Ossie, een jonge zwerfkat, weet hoe dat is. Maar ze laat het er niet bij zitten. Ze trekt de wijde wereld in. Op zoek naar eten, en naar haar broertjes en zusjes. Ze ontmoet nare, rare en leuke wezens. Beleeft gekke en spannende avonturen.
Ook mensen kruisen haar pad. Een oude mevrouw van wie haar eigen kat net overleden is. Een meisje dat gepest wordt op school. Gelukkig heeft zij zorgzame ouders, een zusje en een broertje. Ergens ver weg mist een jongen zijn moeder die gevlucht is. Hij woont alleen met zijn vader en verlangt hevig naar zijn moeder. Maar ook naar een poesje dat uit zijn leven verdween…

George Knottnerus is schrijver van boeken, gedichten en natuurverhalen. Hij is auteur van de jeugdboeken Armin de paardenjongen (2018) en Vikingzoon (2013).

Teunie van den Oord maakte de tekeningen voor dit boek.

 

Ook verkrijgbaar als E-book onder ISBN 9789462665453

Ook verkrijgbaar als luisterboek onder ISBN 9789462665545

Auteur: George Knottnerus 
Uitgever: Schrijverspunt
ISBN: 9789462665477
Verkoopprijs: € 16,95
Blz.: 186
+
+ In winkelwagen
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 3356