Skip to main content

Patrick Bernauw: Wie vermoordde Don Cornetto Boonaparte?

Maffiabaas don Cornetto Boonaparte werd vermoord, maar over het graf heen is hij erin geslaagd de aanwijzingen naar zijn moordenaar of moordenares te verstoppen in de playlist voor een maffiaconcert. Zijn advocaat Silly Willy organiseert dit moordspel nu om het mysterie te ontsluieren. Elk van de vijf verdachten kan op een of andere manier in verband gebracht worden met twee nummers op de playlist, de ware schuldige krijgt er drie achter zijn of haar naam.
 
Een muzikaal moordspel met een maffia-thema, opgebouwd volgens het Cluedo-principe. U kunt het spel individueel spelen, of met verschillende detectives of detective teams die het tegen elkaar opnemen. Alle instructies krijgt u van de E.T. of Executeur Testamentair van don Cornetto, Silly Willy. U dient alleen pen en papier bij de hand te nemen en, eventueel voor elke ronde, met elkaar een timing af te spreken. Misschien kan het ook nuttig zijn tijd uit te trekken om een aantal nummers op de playlist te beluisteren via Youtube of Spotify. Uiteraard krijgt u in het laatste hoofdstuk de oplossingen mee.

Stem en scenario: Patrick Bernauw. Montage en geluidseffecten: Antoine Derksen. Muziek: naami.bandcamp.com. Productie: moordspel.org.
 
Auteur: Patrick Bernauw 
Uitgever: Scriptomanen
ISBN: 9789462664951
Verkoopprijs: € 9,99
Speelduur:  01u 03m 23s
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 1616

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Patrick Bernauw: Wie vermoordde Don Cornetto Boonaparte?"

  • : Prijs:€ 9,99