Skip to main content

Wil Engels-Geurts e.a.: Vlaai en ander Limburgs gebak

Het boek `Vlaai en ander Limburgs gebak van Wil en Netty Engels-Geurts is een everseller. Vanaf het verschijnen in 2002 gaan er jaarlijks vele exemplaren over de toonbanken, niet alleen in Limburg, de thuisbasis van het kookechtpaar, maar ook ver daarbuiten.
In het boek staan bakrecepten voor 38 overheerlijke vlaaien en 25 andere soorten gebak, van stoet tot nonnevot. Ze geven een stap-voor-stap-beschrijving bij elk recept en zorgen er zo voor dat ook de beginnende bakker een perfect resultaat kan krijgen.
Wil en Netty Engels-Geurts zetten zich op vele manieren in om traditionele recepten te bewaren en te promoten. Zij groeiden op in families die producten uit de eigen tuin gebruikten voor hun dagelijkse kost. Daar werden natuurlijk op verschillende hoogtijdagen vlaaien gebakken. Al meer dan 25 jaar zijn ze bezig met demonstraties, kookboeken, radio- en televisiepresentaties en cursussen voor geïnteresseerden.
 
Auteur: Wil EngelsGeurts 
Uitgever: Uitgeverij TIC
ISBN: 9789076043562
Verkoopprijs: € 19,90
Blz.: 155
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 992

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Wil Engels-Geurts e.a.: Vlaai en ander Limburgs gebak"

  • : Blz.155 - Prijs: € 19,90