Skip to main content

Onze actuele collectie

Schrijverspunt Uitgeverij

Onze boeken zijn te koop via alle (online) boekhandels in Nederland en België

Dit overzicht is exclusief de honderden titels die imprints in samenwerking met Schrijverspunt Clusteruitgeverij uitgeven

Jeanine Lagendijk: Vergeten onderbroek

Wie denkt dat het leven in een slaperig dorpje in de Italiaanse heuvels saai is, heeft het helemaal mis!
Een liefde en een huis in de Italiaanse heuvels.
Wat een sprookje leek te zijn, veranderde al snel in een kleine nachtmerrie. Na zeven gelukzalige jaren als enige bewoners van een hofje, verscheen uit het niets een norse buurman met wel heel onaangenaam gedrag.
Na een turbulente zomer streek er nóg een nieuwe bewoner in het gehuchtje neer, die de gemoederen in ons eens zo serene dorpje verder deed oplaaien.
Omringd door de andere markante bewoners van het gehuchtje leek het soms of we in de setting van een Italiaanse plattelandsfilm waren beland. Met één verschil: het is geen film, maar ons leven.

Jeanine Lagendijk (1976) is moeder van drie volwassen kinderen en bezit samen met haar Italiaanse partner een authentiek huis met een olijfboomgaard in de Italiaanse heuvels. Op en neer reizend tussen de kinderen, haar baan als verpleegkundige in Nederland en haar lief en huis in Italië, heeft ze een goede kijk gekregen op de verschillen tussen de Nederlandse en Italiaanse cultuur. Met haar Zeeuwse nuchterheid beschrijft ze levendig en humoristisch de perikelen en de karakters van de personages van hun dorpje.

Vergeten onderbroek is het vervolg op Eenzame sok.

“Vanaf de eerste pagina leef je mee met de werkelijk kleurrijke personages”
Uitgelicht over Eenzame sok.

 
Ook beschikbaar als e-book onder ISBN 9789462666184
 
Auteur: Jeanine Lagendijk 
Uitgever: @Schrijverspunt
ISBN: 9789462666030
Verkoopprijs: € 18,00
Blz.: 210
 
+
+ In winkelwagen

Boeken bestellen voor eigen verspreiding is enkel mogelijk voor auteurs van Schrijverspunt Uitgeverij
Hits: 836