Skip to main content

Camiel Derkx: Mijn Gehandicapte Broer & Ik

Na het succes van het eerste stripboek neemt Camiel Derkx de lezer weer mee in de bijzondere band met zijn broer. Een must-read voor mensen in de zorg, maar vooral voor iedereen met gevoel voor humor.

In het tweede stripboek van Mijn Gehandicapte Broer & Ik neemt Camiel de lezer weer mee in het leven met zijn broer Jordy. In 2015 begon Camiel tijdens het afstuderen op de kunstacademie met het maken van strips over de bijzondere band met Jordy. De grappige gesprekken tussen de twee broers resulteerden in een eerste stripboek als afstudeerproject. Door het succes op de Facebook-pagina van Mijn Gehandicapte Broer & Ik werd een groot publiek bereikt in Nederland en België. Jordy woont en werkt nog steeds op de zorgboerderij in Oploo en Camiel woont en werkt als zelfstandig ontwerper nog altijd in ’s-Hertogenbosch. Nog steeds bellen ze elke avond over wat ze die dag hebben gedaan, wat ze hebben gegeten en over andere koetjes en kalfjes.

 
Auteur: Camiel Derkx 
Uitgever: Camiel Derkx
ISBN: 9789083153513
Verkoopprijs: € 11.99
Blz.: 44
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 1066

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Camiel Derkx: Mijn Gehandicapte Broer & Ik"

  • : Blz.44 - Prijs:€ 11.99