Skip to main content

Irene van Wesel: Liever bij mij...

Liever bij mij... vertelt het verhaal van drieëndertig ouders en paren die een kindje, soms meerdere kindjes, hebben verloren tijdens of na de zwangerschap. Zij namen daarmee niet alleen afscheid van hun baby, maar ook van alle dromen en wensen die zij voor hem of haar in gedachten hadden. Sommigen van hen stonden voor de loodzware keuze de zwangerschap af te breken, anderen werden plots geconfronteerd met een stille echo. Er zijn ouders die hun baby dagen na de bevalling moesten laten gaan, maar ook papa's en mama's die een ouder kindje plots verloren. Hun verhalen zijn zo divers. De manier om met rouw om te gaan uniek, net als de gevoelens rondom het verlies, en toch delen zij hun gemis. Het verdriet om een kindje dat er niet meer is, ongeacht hoe oud of jong. Liever bij mij... is in het leven geroepen als plek van herkenning en erkenning voor lotgenoten, maar ook als handreiking aan de omgeving en betrokken zorgverleners.
 
Auteur: Irene van Wesel 
Uitgever: Tekst & Inzicht
ISBN: 9789082327939
Verkoopprijs: € 15,00
Blz.: 368
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 943

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Irene van Wesel: Liever bij mij..."

  • : Blz.368 - Prijs:€ 15,00