Skip to main content

Anne-Jean de Vries: Excellente Communicatie (Voor Professionals, Leiders en Ondernemers)

Iedereen weet het: communicatie is belangrijk. Maar wist jij dat 70% van de organisatieproblemen in feite communicatieproblemen zijn? Ongeacht waar je werkt en wat je doet; met Excellente Communicatie kan je een hoop processen vele malen effectiever en leuker maken. En dat wil natuurlijk iedereen.

Wil je bijdragen aan een fijnere sfeer in je team? Je persoonlijke relaties verdiepen? Verhoogde sales of een uitstekende klanttevredenheid? Beter begrepen worden? Minder conflicten? Of zelfs het ziekteverzuim verlagen? In dit boek krijg je de tools en inzichten om dit voor elkaar te krijgen.
Of wil jij als (in)formele leider juist dat mensen rondom jou effectief gaan communiceren? Dan is het een must om zelf eerst Excellent te leren Communiceren. In dat geval zal je zelf het communicatie-voorbeeld moeten zijn.
Anne-Jean de Vries en Suzan de Vries helpen je om niet alleen jouw communicatie naar een excellent niveau te brengen, maar om ook de communicatie van jouw directe omgeving positief te beïnvloeden. Ze prikkelen je om niet alleen jouw communicatietechnieken te verbeteren, maar ook een transformatie te ondergaan in hoe jij je naar anderen opstelt.
Deze grondige en blijvende transformatie samen met in de praktijk bewezen communicatietechnieken; dat is de essentie van Excellente Communicatie. Excellente Communicatie zorgt dat jouw wereld groter wordt en dat je nog meer impact kan maken op de wereld om jou heen.

In dit boek wordt je meegenomen langs de door Anne-Jean en Suzan ontwikkelde zes dimensies van communicatie. De inzichten en oefeningen kan je direct in de praktijk brengen.
Dankzij de speciale integratie-methodiek heb je alle handvatten om gemakkelijk de vaardigheden zelfstandig in je dagelijks leven te oefenen en verbeteren.

Anne-Jean en Suzan dagen je uit om met Excellente Communicatie jouw bijdrage te leveren aan jouw persoonlijke, professionele en maatschappelijke ambities. Je zal zo zelfs een bijdrage kunnen leveren aan het verduurzamen en humaniseren van je hele team en organisatie.
Anne-Jean de Vries en Suzan de Vries zijn de eigenaren van Core Connections. Samen helpen zij professionals, ondernemers en organisaties met het maximaliseren van duurzame impact. Anne-Jean heeft al jong zijn eigen integrale organisatiemethodiek ontwikkeld. Samen hebben ze de integrale ondernemersmethodiek ontwikkeld. Excellente Communicatie is een belangrijk kernonderdeel van beide methodieken.
 

Ook verkrijgbaar als luisterboek onder ISBN 9789462664470

 
Auteur: Anne-Jean de Vries 
Uitgever: Cinnamon Press
ISBN: 9789462663565
Verkoopprijs: € 15,00
Blz.: 205
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 986

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Anne-Jean de Vries: Excellente Communicatie (Voor Professionals, Leiders en Ondernemers)"

  • : Blz.205 - Prijs: € 15,00. Ook als lusiterboek