Skip to main content

Els Visser: Dok 69

Als zoon van een vrachtwagenchauffeur gaat Charlie regelmatig met zijn vader mee op reis. Eenmaal ‘volwassen’ wordt hij zelf chauffeur wat hij combineert met het werken in de horeca.
Charlie houdt van afwisseling, ook als het om vervoermiddelen, woningen, werkgevers en niet in de laatste plaats om vrouwen gaat. Als zijn leven begint te lijken op een aaneenschakeling van vergissingen, verliefdheden en ongelukken krijgt hij een telefoontje dat zijn leven op zijn kop zet.

Het verhaal van Charlie is luchtig geschreven, laat je glimlachen bij de bijzondere, soms bizarre ontmoetingen en gebeurtenissen die hem zijn overkomen of door hem zijn opgezocht. Los van zijn reizen wordt tussen de regels door ook zijn levensreis duidelijk.

Geïnspireerd door haar relatie met een chauffeur en de reizen op de vrachtwagen die ze zelf heeft meegemaakt met daarnaast gevoel voor de tijdsgeest waarin de gebeurtenissen hebben plaatsgevonden, heeft Els Visser een zo eerlijk mogelijke schets willen maken van het leven van een ‘deeltijd’ chauffeur, alias bartender en dj.

 
Auteur: Els Visser 
Uitgever: Schrijverspunt
ISBN: 9789462666597
Verkoopprijs: € 21,95
Blz.: 346

+ In winkelwagen

Boeken bestellen voor eigen verspreiding is enkel mogelijk voor auteurs van Schrijverspunt Uitgeverij
Hits: 376