Skip to main content

John Herts: Duncan gaat naar de bakker in Suriname

De Marthaboeken reeks is een serie over 6 schattige kinderen, met verschillende achtergronden: Marokko, Nederland, Turkije, China en Suriname
 
De avonturen worden in zes afzonderlijke boekjes verteld vanuit het oogpunt van de kinderen. Marthaboeken zijn geschikt voor kinderen van 0 tot 5 jaar.
 
Verkrijgbaar :
De avonturen van Duncan in Nederland reeks 1 Duncan gaat naar school. Duncan gaat naar het zwembad. Duncan krijgt een broertje Mitchel. Duncan gaat naar de winkel. Duncan viert Kerstmis. Duncan viert Oud en Nieuw. Duncan gaat schaatsen. Duncan maakt een sneeuwpop. Duncan gaat naar de doktor. Duncan gaat naar de tandarts. Duncan gaat naar de dierentuin. Duncan zijn laatste dag op school (vakantie). Ook verkrijgbaar : De avonturen van Puiking in Nederland. De avonturen van Moestafa in Nederland. De avonturen van Samira in Nederland. De avonturen van Ester in Nederland. De avonturen van Jan-Eduart in Nederland.
 
De avonturen van Duncan in Suriname reeks 2 Duncan gaat naar Suriname. Duncan komt in het huis. Duncan gaat fruit plukken. Duncan gaat naar het binnenland. Duncan ontmoet de binnenlanders. Duncan gaat zwemmen in de Surinamerivier. Duncan gaat vissen. Duncan viert Divali met zijn buurmeisje. Duncan viert Onafhankelijkheidsdag. Duncan viert Oud en Nieuw. Duncan gaat naar de reuzenschildpadden. Duncan gaat naar oma's verjaardag. De avonturen van Puiking in China. De avonturen van Mustafa in Turkije. De avonturen van Samira in Marokko. De avonturen van Ester in Nederland. De avonturen van Jan-Eduart op Texel.
 
Auteur: John Herts 
Uitgever: Clusteruitgeverij
ISBN: 9789462663046
Verkoopprijs: € 26,50
Blz.: 48
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 902

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "John Herts: Duncan gaat naar de bakker in Suriname"

  • : Blz.48 - Prijs:€ 26,50