Skip to main content

Anne-Jean de Vries: Awaken your brainpower

In dit boek ga jij ontdekken hoe je uit je onbegrensde potentieel kunt putten. Je krijgt inzichten in je brein, je bewustzijn en je volledige potentie. Vervolgens begeleidt het boek je deze potentie te ervaren en hoe dit in jezelf, en in relatie tot anderen, in praktijk te brengen. Awaken your Brainpower bestaat uit een mix van kennis, inzichten en oefeningen. Het leert je om in jouw doelen te slagen en hierbij slimmer, bewuster en gezonder te zijn. Je leert onder andere: * Hoe je binnen vijf minuten in een gewenste mindset komt * Hoe je je grote dromen in acties vertaalt * Hoe je delen van je brein 'online' zet * Hoe je vanuit stress in een staat van diepe rust komt * Hoe je zonder beperkingen denkt In zijn lange en brede studiepad zakte Anne-Jean af van HAVO naar MAVO, om uiteindelijk op de MTS Motorvoertuigentechniek te strandden. Tijdens het eerste jaar MBO Internationale Handel en Groothandel, gooide Anne-Jean het roer om en begon hij zich te verdiepen in de werking van het brein en het bewustzijn. Deze geleerde principes gebruikte hij om één jaar sneller klaar te zijn op het MBO, een propedeuse HBO Management, Economie en Recht af te ronden en uiteindelijk aan twee universiteiten af te studeren als Humanisticus en Medisch Antropoloog en Socioloog. Door de principes van dit boek ook zelf toe te passen heeft hij een boekenkast aan kennis en een schat aan ervaringen verzameld. Zijn opgedane kennis en ervaringen vormen de basis van dit boek. Deze principes zullen jou helpen om je volledige potentie en dromen op het gebied van werk, studie en persoonlijk leven daadwerkelijk te bereiken. Anne-Jean de Vries, MA & MSc, is naast auteur ook spreker, trainer, coach, consultant en conceptontwikkelaar. Vanuit zijn eigen integrale visie op mens en maatschappij heeft hij een nieuwe organisatiemethodiek en een nieuwe coachingmethodiek ontwikkeld. Awaken your Brainpower is onderdeel van deze coachingmethodiek. Anne-Jean houdt zich voornamelijk bezig met duurzaamheid, integraal leiderschap, persoonlijk meesterschap, gezondheid en martial arts. Voor al die zaken is ontwaakte brainpower zeer nuttig.
 
Ook verkrijgbaar als luisterboek onder ISBN 9789462665231
 
Auteur: Anne-Jean de Vries
Uitgever: Cinnamon Press
ISBN: 9789462661134
Verkoopprijs: € 25,00
Blz.: 179
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 977

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Anne-Jean de Vries: Awaken your brainpower"

  • : Blz.179 - Prijs:€ 25,00. Ook als luisterboek