Skip to main content

Dick van Zijderveld: Achterhaald verleden

Sebastiaan is tevreden met zijn bestaan. Naast zijn saaie baan restaureert hij antiek. Tot hij iets bijzonders ontdekt. Dat is het begin van een reeks ongewone gebeurtenissen, waarvoor hij tevergeefs een rationele verklaring zoekt.
Ondertussen ontmoet hij een vroegere klasgenote, eens zijn grote liefde. Zij zit in grote problemen, die ook hem raken.
Sebastiaan ontdekt nieuwe aspecten van zijn verleden, met onverwachte gevolgen.

"Achterhaald verleden" is een roman met een magisch-realistische inslag, waarin vragen gesteld worden als: Is het toeval dat dingen lopen zoals ze lopen? Kunnen mensen voor elkaar bestemd zijn? Daarnaast bevat hij elementen van een thriller.

Over de auteur:
Dick van Zijderveld studeerde sociologie en deed enige tijd wetenschappelijk onderzoek. Daarna was hij auteur en redacteur van informatieve teksten.
Tegenwoordig schrijft hij vooral verhalen en novellen. "Achterhaald verleden" is zijn eerste roman. Hij is redacteur bij Azra. Verder publiceert hij over taal en taalgebruik. Hij is mederedacteur van Funshoppen in het Nederlands.
Eerder zijn verhalen van hem gepubliceerd in onder meer de bundel Late lente, OpSpraak, Azra en bij uitgeverij Parelz.
 
Auteur: Dick van Zijderveld 
Uitgever: Dick van Zijderveld
ISBN: 9789462660618
Verkoopprijs: € 15.95
Blz.: 142
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 1082

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Dick van Zijderveld: Achterhaald verleden"

  • : Blz.142 - Prijs:€ 15.95